Plăți și livrare
Plăți
Dacă ați ales ca metodă de plată MobilPay sau transfer bancar atunci comanda dvs va fi procesată de îndată ce primirea plății pentru comanda dvs este confirmată.
Vă oferim de asemenea și opțiunea de plată ramburs la livrare.
Vă rugăm să transferați suma necesară în contul nostru bancar. Nu uitați să specificați numărul comenzii dvs în detaliile de plată. Ne va ajuta să procesăm plățile mai repede pentru a vă putea livra mai repede produsul.
Nr de cont: RO97PIRB4201780944001000
Beneficiar: Lavello Sanitare S.R.L
Adresa: București, Secotrul 6, Valea Cascadelor, Nr.23, Biroul D4, Cladirea Caroli.
Cod Unic de inregistrare: 39440244
Dacă ați optat pentru plată ramburs atunci comanda dvs va fi confirmată de către un membru al echipei noastre de relații clienții în cel mai scurt timp posibil.
Condițiile și costurile de livrare
Chiuvetele noastre se execută la comandă conform preferințelor clienților, drept pentru care fiecare chiuvetă individuală intră în producție doar după ce se plasează comanda.
Producția chiuvetei durează până la 5 zile lucrătoare
Toate chiuvetele noastre vor fi expediate cu cea mai mare grijă prin intermediul Urgent Cargus. Transportul durează în medie 2-3 zile lucrătoare.
- 0-8kg = 20 lei
- 8-20kg = 35 lei
- 20-30kg = 70 lei
- 30+ kg = 70 lei + (20 lei / 10 kg)
Citiţi mai multe detalii despre livrare
Timpul de livrare de bunuri depinde de metoda de livrare, noi indicăm doar timpul de livrare aproximativ pentru informare. În același timp, reamintim că despre timpul de executare a contractului, și anume despre timpul în care ne angajăm să livrăm bunurile comandate, te vom informa atunci când vei selecta bunurile și metoda de livrare, dar întotdeauna înainte de plasarea finală a comenzii (și anume, înainte ce conformi achiziția)
- Prețul pentru expedierea comenzii depinde de dimensiunea coletului și de greutatea acestuia. Coletele noastre sunt livrate de o companie de curierat Urgent Cargus – Fiecare client are posibilitatea de a urmări coletul său pe pagina firmei de curierat. Numărul coletului se află în mesajul de e-mail cu conformarea transmiterii coletului curierului.
- Nu există posibilitatea ridicării personale a bunurilor comandate.
- Nu uita că clientul are obligația de a verifica dacă bunurile primite nu au fost deteriorate în timpul transportului. În cazul în care coletul este intact, semnează confirmarea de primire, deschide coletul și verifică starea mărfii în prezența curierului.
- Curierul este obligat să aștepte până când deschizi coletul, pentru ca, în caz de deteriorare, să scrie un proces-verbal al daunei. În cazul în care observi deteriorarea după plecarea curierului, contactează cât mai curând posibil firma de curierat pentru a se întocmi procesul-verbal al daunei.
- În cazul raportării deteriorării mărfii fără întocmirea procesului-verbal al daunei, reclamația poate fi respinsă. Indiferent dacă reușești să întocmești procesul-verbal menționat mai sus, te rugăm să ne contactezi imediat.
- Curierul livrează colete de luni până vineri, între orele 10:00 – 18:00, în funcție de locul tău de reședință. Ora de recepție este determinată în mod individual între curier și Client.
Magazinul chiuvete-lavello.ro nu are niciun impact asupra orei de livrare a coletului către Client. - În cazul coletului de mai puțin de 30 kg, curierul îl va livra la ușa apartamentului.
În cazul coletelor mai grele, curierul le va livra la prima ușă a clădirii rezidențiale sau la poarta proprietății. - Curierul nu este obligat să aducă coletul înăuntru, dar dacă i se cere acest lucru, de obicei ajută.
- Dacă alegi opțiunea de plată „numerar la livrare”, te rugăm să pregătești suma calculată.
- Nu uita! Îți sugerăm să verifici întotdeauna conținutul coletului în prezența curierului, chiar dacă nu are semne vizibile de deteriorare.