9 aspecte ale achiziționării online de succes a produselor de construcție, pe care aproape NIMENI NU LE CUNOAȘTE!!

S-ar părea că nimic nu ne poate oferi mai multă siguranță decât cumpărăturile la comerciantul fizic. Nu se poate să poți atinge produsul și să vezi dacă acesta se va potrivi nevoilor. Teoretic, ne este mai ușor să cumpărăm ceva ce putem simți și vedea cu proprii noștri ochi. Cu atât mai mult când vine vorba de lucruri scumpe și de cele care vor rămâne cu noi în anii următori.

Cu toate acestea, este întotdeauna mai sigur să cumpărați materiale pentru renovare în magazine fizice decât online?
Aparent, nu întotdeauna. Atât la comercianții fizici mai mici, cât și mai mari, se pot găsi produse de calitate inferioară. Personalul nu este întotdeauna bine versat și suficient de experimentat pentru a vă ajuta să alegeți echipamentul potrivit pentru nevoile dvs. specifice și să vă orienteze către produse care vă pot interesa mai mult.

Magazinele online devin din ce în ce mai eficiente în furnizarea de materiale de construcție.
Companiile care se concentrează pe vânzările online îndeplinesc așteptările clienților lor, oferindu-le servicii rapide și complete. Proprietarii magazinelor online nu trebuie să suporte costuri uriașe asociate cu întreținerea unui magazin fizic și a personalului. Ele se pot concentra doar pe furnizarea celei mai bune game de produse și stabilirea unui serviciu excelent pentru clienții online.

Toate magazinele online pot asigura cumpărături în siguranță?

Nu neaparat. Când căutați un magazin online, este posibil să întâlniți o serie întreagă de probleme, cum ar fi produse defecte, servicii neprofesionale, probleme cu obținerea sau returnarea produsului, dacă acesta este defect. Cu toate acestea, informațiile pe care ni le furnizează internetul ne pot ajuta cu ușurință nu numai să găsim magazinul potrivit, ci și să evităm comercianții care nu pot asigura calitatea dorită.

La ce ar trebui să fim atenți atunci când cumpărăm materiale de construcție online?

Cumpărăturile online vor fi mai fructuoase ca niciodată dacă aveți în vedere doar câteva lucruri importante. Pentru ca acest proces să fie simplu, sigur și, mai ales, plăcut, este util să îl desparti în mai multe etape.
Am împărțit acest proces în două grupuri:

  •  Alegerea unui magazin
  • Selectarea produsului potrivit

Găsirea unui magazin bun vă va face restul căutării mult mai ușor.

1. Despre magazin

Ce trebuie să știți despre un magazin înainte de a face o achiziție?
Majoritatea site-urilor web ale magazinelor online au o secțiune „Despre noi”. Informațiile de acolo ne vor spune în ce este specializat magazinul, de cât timp este pe piață și unde se află. De asemenea, ar fi o idee bună să căutați informații despre certificatele, atestările și garanțiile furnizate de magazin. Înainte de a face o achiziție, este important să găsim informații despre procesul de returnare a produselor în cazul în care cele alese se dovedesc nepotrivite. Dacă intenționăm să efectuăm o plată pe site-ul web al magazinului, ar fi bine să ne asigurăm că transferul este sigur. În acest scop, merită să verificați dacă site-ul web are un simbol de lacăt lângă adresa site-ului.

2. Ce spun clienții noștri

În continuare, trebuie să acordăm atenție feedback-ului clienților despre magazin. Un magazin bun se va lăuda cu siguranță cu părerile și recenziile primite de la clienții săi. Le vom putea găsi pe site-ul magazinului. De asemenea, merită să verificați astfel de portaluri precum: YouTube, Facebook sau Google, unde putem găsi și opinii lăsate de clienții anteriori. Opiniile la care ar trebui să acordăm cea mai mare atenție sunt: ​​contactul cu clientul, calitatea mărfurilor, asistența tehnică, termenul de livrare și acceptarea retururilor.
Nimeni nu ne va spune mai multe despre un magazin decât clienții care au cumpărat deja de acolo. Este foarte dificil să satisfaci pe toată lumea, astfel încât opiniile negative sunt inevitabile. Cu toate acestea, dacă volumul de feedback negativ depășește orice opinie pozitivă, ar trebui să începem să căutăm un alt magazin.

Cum să alegi un produs care să răspundă așteptărilor tale?

3. Informații despre produs

Cel mai mare avantaj al produselor disponibile la comercianții online este descrierea detaliată a acestora. În afară de specificațiile tehnice despre produsul în sine, acestea includ și informații despre posibile aplicații și orice configurații vi se pun la dispozitie. Dacă sunteți în căutarea unui produs adecvat, un magazin online este cea mai bună sursă de informații despre acesta.

La ce ar trebui să acordați atenție când citiți descrierea produsului:

  • specificațiile tehnice
  • proprietăți
  • producător
  • opțiuniile produsului
  • atestări și certificate
  • conținutul pachetului

Dacă aveți îndoieli cu privire la produsul în sine, puteți consulta și Lista Națională a Produselor de Construcție Contestate, al căror registru este păstrat de Biroul Principal de Supraveghere a Construcțiilor.

4. Videoclipuri

Ai nevoie de o recenzie sau un manual despre cum să folosești produsul pe care urmează să-l cumperi? Găsește-le pe Internet! Multe magazine își fac propriile videoclipuri cu recenzii și manuale cu privire la produsele pe care le comercializează. Puteți căuta, de asemenea, bloggeri care au facut recenzii pentru diverse tipuri de produse, instrumente și materiale de construcție în blogurile lor tematice.

5. Instrumente inovatoare

În era tehnologiei, magazinele și producătorii oferă diverse instrumente pentru a ajuta clienții să aleagă produsul perfect. Acestea includ motoarele de comparație, mașinile de numărare și alte instrumente pentru crearea vizualizării interioare. Le puteți găsi pe site-uri web sau sub formă de aplicații pentru telefon. Dacă aveți nevoie pentru a măsura sau a ajusta dimensiunea unui produs, verificați în magazinul online aceste unelte pentru a vă face sarcina mai ușoară. Dacă doriți să vedeți cum va arăta o culoare de vopsea dată pe peretele dvs., verificați dacă producătorul a creat o aplicație în care puteți adăuga o imagine din camera dvs. și vedeți cum se potrivește culoarea voastră pe pereți. Multe dintre magazinele online sugerează produse care se potrivesc cu cea pe care o vizionăm direct pe site cu un produs fizic.

6. Mostre

Ai nevoie de o potrivire de culoare? Doriți să vă asigurați că materialul din care este fabricat produsul este potrivit? Cereți obținerea unui eșantion. Magazinele răspund nevoilor clienților lor, permițându-le să se asigure că un anumit produs este exact ceea ce au nevoie înainte de a cumpăra. Puteți compara apoi un astfel de eșantion cu mobilierul sau alte obiecte din cameră pe care le renovați și asigurați-vă că este exact ceea ce aveți nevoie. O astfel de comoditate face cumpărăturile online mult mai sigure decât făcând cumpărături într-un magazin fizic, unde nu puteți lua un produs de pe raft pentru a vă asigura că se potrivește cu restul decorului.

7. Service

Serviciul profesional în magazinele online este la îndemâna tuturor. Majoritatea magazinelor au caracteristica unei ferestre de contact care apare în primul moment în care o vizitați, care poate fi folosită pentru a contacta cu ușurință personalul și a cere sfaturi. Acest lucru este posibil și folosind un site de socializare sau pur și simplu contactând magazinul telefonic. Pe partea cealaltă a liniei există o persoană care este bine instruită pentru a ajuta clienții să aleagă produsul potrivit pentru nevoile lor specifice. Astfel veți găsi toate informațiile necesare despre specificațiile, oferta și livrarea produselor.

8. Livrare

Este esențial ca toate produsele să fie disponibile. Dacă trebuie să așteptăm un produs, timpul de livrare al întregii comenzi ar putea fi întârziat. Acest lucru este în special în cazul în care unele materiale sunt disponibile în stoc și unele trebuie să fie făcute la comandă. Prețurile de livrare variază în funcție de suma comandată. Mai des, cumpărăturile mari implică livrare gratuită. De asemenea, merită să verificați dacă livrarea include transportul mărfurilor acasă. Dacă doriți să vă bazați pe furnizor în această problemă, este mai bine să consultați în prealabil personalul magazinului sau compania de curierat.

9. Informatii suplimentare

 

În multe magazine, nu sunteți pe cont propriu după efectuarea unei achiziții. De multe ori veți primi materiale de asistență, precum specificații tehnice și instrucțiuni de operare. Magazinele se asigură că clientul primește asistență chiar și după efectuarea achiziției, indiferent de distanță.

Rezumat

În era tehnologiei, industria cumpărăturilor online este în continuă creștere. Sunt implementate noi sisteme care îmbunătățesc confortul și siguranța cumpărăturilor. Cu toate acestea, înainte de a decide să facem cumpărături online, merită să ne luăm un moment pentru a verifica magazinul unde am decis să facem o achiziție. O mică recunoaștere vă va ajuta să găsiți un magazin de încredere. Vă va economisi timp, bani și probleme logistice legate de livrarea bunurilor comandate.

Autor

  • Paulina Płócieniczak

    Editor al blogului Lavello, care este pasionat de subiecte legate de inima fiecărei case - bucătăria și designul acesteia. Iubește soluțiile funcționale, durabile și frumoase de care se pot bucura mulți ani. Datorită dragostei pentru natură, ea acordă o mare importanță materialelor naturale în designul bucătăriei. Scopul ei este să-și ajute cititorii să creeze bucătăria visurilor lor, unde treburile zilnice vor înceta să mai fie o treabă neplăcută și să devină plăcute și unice.